Red Bull Mobile
1 zł
Pierwszy miesiąc subskrypcji za 1 zł
∞ internet
Nielimitowany Internet na pół roku
Bez limitu
Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE
40 zł
40 zł za subskrypcję na 30 dni. Cena uwzględnia rabat 5 zł za zgody marketingowe

Twój numer
w Red Bull MOBILE

W kilku prostych krokach

1/7
Wybieram kartę SIM
lub eSIM w aplikacji
2/7
Zakładam konto
w Red Bull MOBILE
3/7
Potwierdzam
tożsamość
4/7
Wybieram mój nowy
numer
5/7
Dodaję
kartę płatniczą
6/7
Dostaję
kartę SIM
7/7
Mobajlowa
przygoda!
1/7
Wybieram termin
przeniesienia numeru
Z końcem umowy u obecnego operatora.

Przeniesienie nastąpi po zakończeniu umowy z obecnym operatorem.

Z zachowaniem okresu wypowiedzenia.
Gdy obowiązuje mnie umowa na czas nieokreślony.
Bez zachowania wypowiedzenia.

Wskazuje dzień, w którym chce przenieść numer, liczę się z zapłaceniem kary u obecnego operatora.

2/7
Wybieram kartę SIM
lub eSIM w aplikacji
3/7
Zakładam konto
w Red Bull MOBILE
4/7
Potwierdzam
tożsamość
5/7
Dodaję
kartę płatniczą
6/7
Dostaję
kartę SIM
7/7
Mobajlowa
przygoda!
1/6
Pobieram aplikację
2/6
Zakładam konto
w Red Bull MOBILE
3/6
Wprowadzam numer
telefonu
4/6
Potwierdzam
tożsamość
5/6
Dodaję kartę płatniczą
i dane do faktury
6/6
Karta SIM aktywuje się przy pierwszym połączeniu, wysłanym SMS-ie lub użyciu Internetu

Pomoc

Subskrypcja Red Bull MOBILE

Atrakcyjna subskrypcja! Masz:
• nielimitowany Internet na pół roku;
• nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne w kraju i w roamingu UE;
• nielimitowane SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w kraju i w roamingu UE;

• 1 zł za pierwszy miesiąc subskrypcji, potem 40 zł za 30 dni. Cena ta uwzględnia rabat 5 zł za zgody marketingowe;
• dostęp do zajawkowego świata Red Bulla z ekstra dropami co tydzień.

• 9,78 GB w ramach limitu danych do wykorzystania w roamingu w UE;

Subskrypcja Red Bull MOBILE dostępna jest online, w aplikacji oraz zestawy startowe możesz nabyć w kioskach Relay i Inmedio, Kolporter, Świat Prasy. W zestawie z Red Bull Energy Drink na stacjach paliw Orlen.

1. Wejdź na stronę www.redbullmobile.pl i wybierz, czy chcesz nowy numer, czy może chcesz przenieść numer od innego operatora. Potwierdź także czy chcesz tradycyjną kartę SIM lub eSIM. Jeżeli wybierasz opcje przeniesienia to wybierz termin, a my załatwimy za Ciebie formalności i poinformujemy o przeniesieniu numeru.
2. Załóż konto lub zaloguj się. Twoje konto daje Ci dostęp oraz pełną kontrolę w aplikacji i w sklepie internetowym.
3. Potwierdź swoją tożsamość elektronicznie szybko i prosto. Wystarczy, że zalogujesz się do banku z usługą mojeID lub potwierdzisz dane przez numer T-Mobile/Heyah. W końcu musimy wiedzieć, że Ty to Ty
4. W kolejnym kroku wybierzesz najwygodniejszy dla Ciebie sposób odbioru karty SIM lub eSIM.
5. Podepnij kartę płatniczą lub kredytową do swojej subskrypcji.
6. Odbierz przesyłkę/ maila i włóż kartę SIM do smartfona lub zainstaluj eSIM. Jeżeli przenosisz numer poczekaj do dnia przeniesienia numeru. A w dniu przeniesienia wystarczy, że włożysz kartę SIM do telefonu, wykonasz pierwsze połączenie, wyślesz SMS-a lub skorzystasz z Internetu.
7. Witaj w świecie Red Bull MOBILE, korzystaj z subskrypcji i rozpocznij swoją mobajlową przygodę.

Jak Ci wygodniej. I wszystko online. Podeszliśmy do weryfikacji tożsamości tak, żeby zapewnić Ci wygodę i bezpieczeństwo.

Opcja 1: mojeID
Jeśli masz konto bankowe, możesz skorzystać z usługi mojeID. Wybierz potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem mojeID. Przeniesiemy Cię na stronę mojeID, na której wybierzesz swój bank i zalogujesz się do niego. Po wyrażeniu zgody na przekazywanie danych, automatycznie wrócisz do procesu zakupu lub rejestracji karty SIM/eSIM. I gotowe – czyli potwierdzone, że Ty to Ty. Aktualną listę banków w usłudze mojeID znajdziesz tu.

Tak. W ramach swojej subskrypcji możesz wykonywać połączenia za granicę ze środków zgromadzonych w Portfelu doładowując go np. w aplikacji Red Bull MOBILE. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

Tak. W ramach swojej subskrypcji możesz korzystać z usług, w zasięgu sieci operatorów, którzy mają podpisaną umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z T-Mobile. Na terenie UE korzystasz tak jak w kraju, poza UE opłaty za usługi rozliczane są wg cennika Red Bull MOBILE.

Portfel to wirtuale konto, które doładowujesz w aplikacji Red Bull MOBILE lub poprzez stronę www.doładowania.t-mobile.pl, a zgromadzone środki możesz wykorzystać na wszystkie dodatkowo płatne usługi poza subskrypcją jak np. usługi międzynarodowe czy specjalne.

W tej chwili nie ma możliwości zakupu usług dodatkowych. Pracujemy nad ich wprowadzeniem.

Umowa ma charakter bezterminowy co oznacza, że możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie poprzez aplikację

Regulamin i cennik możesz pobrać tutaj.

Bez dodatkowych kosztów dzwonisz i odbierasz połączenia wewnątrz Strefy 1A do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne oraz odbierasz i wysyłasz SMS-y i MMS-y. Możesz korzystać z Internetu w ramach swojego Limitu Danych w UE pokazanego w aplikacji Red Bull MOBILE.

W ofercie Red Bull MOBILE masz 6 miesięcy nielimitowanego internetu, a później masz miesięcznie 60 GB w kraju. Ile masz jeszcze Internetu sprawdzisz w aplikacji.

Gigabajty w subskrypcji Red Bull MOBILE nie przechodzą na kolejny miesiąc. Zresztą w Red Bull MOBILE z nielimitowanym internetem nie martwisz się takimi sprawami.

Nie. W Red Bull MOBILE nie przejmujesz się takimi sprawami.

Tak, ze środków zgromadzonych w Portfelu lub na Koncie Specjalnym.

Klienci Red Bull MOBILE przed 2023 rokiem

Tak, możesz przenieść swój numer i skorzystać z nowej oferty subskrypcyjnej Red Bull MOBILE, sieci napędzanej przez T-Mobile.

Nie musisz podpisywać żadnych umów, a wszystkie formalności załatwiamy online w aplikacji.

Nowi klienci Red Bull MOBILE są obsługiwani przez T-Mobile S.A. Żeby się z nami skontaktować wystarczy skorzystać z chatu w aplikacji Red Bull MOBILE.

Przeniesienie numeru

No jasne. Możesz przenieść numer od innego operatora, np. Orange, Play, Plus, Virgin Mobile, Lycamobile. Podczas składania zamówienia na stronie www lub w aplikacji możesz podać swój numer, który chcesz przenieść od innego operatora.

Kliknij opcję „PRZENIEŚ LUB ZMIEŃ NUMER” podczas składania zamówienia
Pamiętaj, że karta SIM lub eSIM, którą otrzymasz będzie nieaktywna do momentu przeniesienia Twojego numeru.

Nie. Dostaniesz nieaktywną kartę SIM/ eSIM Red Bull MOBILE, która zostanie aktywowana z Twoim dotychczasowym numerem w dniu przeniesienia Twojego numeru od innego operatora.

Aby przenieść numer niezarejestrowany na Ciebie, najpierw musisz go przerejestrować na siebie u swojego dotychczasowego operatora, a następnie możesz go przenieść do Red Bull MOBILE.

W tej chwili nie można korzystać z subskrypcji Red Bull MOBILE na firmę. Jeśli chcesz możesz dokonać cesji u swojego operatora z firmy na siebie i następnie przenieść numer.

Możesz zlecić przeniesienie numeru na 120 dni przed końcem aktualnej umowy. Upewnij się u swojego obecnego operatora, żeby nie płacić kar umownych.

To proste! Najłatwiej zrobić to na www lub w aplikacji Red Bull MOBILE
1. Wybierz opcje Chcę kupić/ przenieść numer na ekranie głównym.
2. Wybierz Przenieś numer na kolejnym ekranie.
3. Wpisz numer który chcesz przenieść.
4. Otrzymasz SMS-a z jednorazowym kodem, wpisz go we wskazane miejsce.
5. Wybierz rodzaj umowy jaką posiadasz i datę przeniesienia.
Co wybrać? Masz do wyboru opcje: Jeśli wiesz, kiedy kończy się Twoja umowa lub korzystasz z subskrypcji na kartę, wskaż dzień przeniesienia numeru samodzielnie.
Jeżeli nie wiesz kiedy kończy Ci się umowa wybierz jedną z opcji:
- z końcem umowy terminowej
- z zachowaniem okresu wypowiedzenia
- w wybranym dniu
Ważne! Jeżeli Twoja umowa jeszcze się nie zakończyła, operator może naliczyć karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
6. Potwierdź swoją tożsamość elektronicznie za pomocą konta bankowego lub poprzez dane osobowe innego numeru zarejestrowanego w Red Bull MOBILE, T-Mobile lub Heyah.
7. Podepnij kartę płatniczą lub kredytową do swojej subskrypcji.
8. Wybierz metodę dostawy, czekaj na odbiór karty SIM/ eSIM.
9. W dniu przeniesienia numeru powiadomimy Cię, że Twoja nowa karta SIM/eSIM jest aktywna i możesz już z niej korzystać.

Brzmi ciężko. Ale jest to łatwiejsze niż Ci się wydaje.

Niestety w tym momencie przeniesienie numeru z T-Mobile na kartę lub Heyah do Red Bull MOBILE nie jest możliwe. Pracujemy nad tym.

Niestety w tym momencie przeniesienie numeru z T-Mobile nie jest możliwe. Pracujemy nad tym.

Weryfikacja moich danych

Zgodnie z prawem, dostawcy telekomunikacyjni muszą sprawdzić tożsamość użytkowników. Bez tego nie możemy świadczyć dla Ciebie usług. Chcemy wiedzieć, że Ty to Ty.

Jak Ci wygodniej. I wszystko online. Podeszliśmy do weryfikacji tożsamości tak, żeby zapewnić Ci wygodę i bezpieczeństwo.

Opcja 1: mojeID
Jeśli masz konto bankowe, możesz skorzystać z usługi mojeID. Wybierz potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem mojeID. Przeniesiemy Cię na stronę mojeID, na której wybierzesz swój bank i zalogujesz się do niego. Po wyrażeniu zgody na przekazywanie danych, automatycznie wrócisz do procesu zakupu lub rejestracji karty SIM/eSIM. I gotowe – czyli potwierdzone, że Ty to Ty. Aktualną listę banków w usłudze mojeID znajdziesz tu.

Opcja 2: przez numer w T-Mobile lub Heyah
Możesz też potwierdzić, że Ty to Ty inaczej. Wystarczy, że masz już kartę T-Mobile lub Heyah. Dzięki temu na etapie potwierdzenia tożsamości wyślemy na Twój zarejestrowany numer, SMS-a. Wystarczy potwierdzić wówczas swoje dane i gotowe.

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas najważniejsze! Usługa mojeID to usługa jest świadczona przez KiR, czyli Krajową Izbę Rozliczeniową, operatora systemu Elixir. To elektroniczny system rozliczeń międzybankowych, umożliwiający realizację przelewów w złotych, kluczowy dla sprawnego funkcjonowania polskiego sektora bankowego. Można powiedzieć, że Twoje dane są jak w banku.

Niestety nie ma takiej możliwości podczas składania zamówienia. Numer przypisany jest do właściciela i do karty płatniczej, która opłaca dany numer. Dlatego nie możesz zmienić tych danych. Ale w każdym momencie możesz wstrzymać subskrypcje i kupić nową.

Nie możesz, nawet jak masz imię i nazwisko w nazwie firmy. Aktualnie aktywacja subskrypcji możliwa jest tylko dla osób prywatnych. Niestety subskrypcja dla firm nie jest jeszcze możliwa.

Płatności

Akceptujemy wpłaty z podpiętej karty płatniczej kredytowej lub debetowej: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic i Maestro. Opłatę za Twoją subskrypcję będziemy pobierać automatycznie co miesiąc. Doładowanie Portfela jest możliwe poprzez kartę płatniczą, BLIK lub przelew bankowy.

 Łatwo to sprawdzisz w aplikacji Red Bull MOBILE. Płatność pobierana jest co 30 dni.

Subskrypcja będzie „opłacać się sama” co 30 dni. Wystarczy, że podasz dane swojej karty płatniczej w trakcie składania zamówienia, czy rejestracji i o nic więcej nie musisz się martwić poza tym, żeby mieć środki na swojej karcie podpiętej pod subskrypcję.

Tak. W prosty sposób możesz zmienić swoją obecną kartę płatniczą na inną w aplikacji Red Bull MOBILE. Wybierz „więcej" -> „ustawienia" -> "zarządzaj kartami płatniczymi"

Historię swoich płatności za subskrypcję możesz sprawdzić w aplikacji Red Bull MOBILE w sekcji „Płatności".

Sprawdź datę ważności karty, która została podpięta do Twojego konta w aplikacji lub skontaktuj się ze swoim bankiem, żeby wyjaśnić problemy z płatnością.

Jeśli Twoja płatność nie została zrealizowana, spróbuj jednego z poniższych rozwiązań:
- Sprawdź w e-mail-u powód nieudanej płatności.
- Upewnij się, że masz wystarczające środki na swojej karcie.
- Sprawdź termin ważności karty płatniczej.
- Skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź oraz dostosuj swój dzienny i miesięczny limit transakcji internetowych (liczba transakcji do wykonania i limit kwotowy).

Jeżeli w ostatnim czasie próbowałeś wykonać kilka transakcji, które zostały odrzucone – skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź, czy kolejne transakcje internetowe nie zostały u Ciebie zablokowane.

Znajdziesz je oczywiście w aplikacji Red Bull MOBILE w zakładce Płatności.

Już wyjaśniamy. W trakcie procesu doładowania w aplikacji Red Bull MOBILE zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę za doładowanie, otrzymasz ją na adres e-mail wskazany przez Ciebie.

Usługi specjalne np. premium, połączenia międzynarodowe, roamingowe( płatne) i inne są rozliczane z Portfela, który możesz doładować np. w aplikacji Red Bull MOBILE, podobnie jak zwykłą ofertę na kartę. Dzięki temu zawsze wiesz, że nie zapłacisz więcej niż sam zdecydujesz!

Najprościej doładujesz Portfel w aplikacji. Doładowanie można dokonać BLIKIEM, kartą płatniczą (ale trzeba ją jeszcze raz podać w procesie doładowania), przelewem bankowym.

 Nie, maksymalna jednorazowa kwota doładowania to 500 zł.

Nigdy. Chyba, że sam zlecisz doładowanie Portfela z karty podpiętej pod swoją subskrypcję Red Bull MOBILE.

Jeśli chcesz wznowić swoje usługi zapewnij środki na karcie podpiętej do subskrypcji lub podepnij inną kartę która umożliwi zapłatę za subskrypcję i wznów subskrypcję w aplikacji Red Bull MOBILE.

Pierwszą opłatę miesięczną za subskrypcję pobierzemy w momencie składania zamówienia w esklepie lub gdy rejestrujesz kartę w aplikacji Red Bull MOBILE.

Możesz zmienić dodaną kartę płatniczą w aplikacji w zakładce "Płatności".

Działamy w pełni cyfrowo i niestety nie wystawiamy faktur papierowych. Ale możesz zawsze ściągnąć pdf i go wydrukować.

Dostawa

Dostawa karty SIM jest darmowa bez względu na to jaką metodę dostawy wybierzesz.

Zamówiona karta SIM najczęściej powinna zostać dostarczona w ciągu 3 dni roboczych.

Paczkę z kartą SIM możesz zamówić:
- do paczkomatu InPost w całej Polsce,
- z dostawą kurierem DPD,
- do punktu DHL POP, które znajdują się w sklepach Żabki, inmedio, Lewiatanach, Lidlach i wielu innych wybranych punktach lub automatach.

Przesyłka wróci z powrotem do nas.

Wszystkie wysłaliśmy Ci w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

Tak, możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Możesz to zrobić:
pismem wysłanym pocztą na adres Red Bull MOBILE- T-Mobile Polska S.A., Sekcja Obsługi Zwrotów, ul. Poznańska 251, 05-850 Ołtarzew
lub wysyłając email na adres redbullmobile@t-mobile.pl z czytelnym skanem lub zdjęciem podpisanego przez Ciebie oświadczenia o odstąpieniu.

Aktywacja karty SIM/eSIM

Tak, karta SIM Red Bull MOBILE jest dostępna w trzech rozmiarach. SIM, micro SIM i nano SIM. Wyłamujesz do wielkości, która jest odpowiednia do Twojego modelu telefonu. Możesz również zamówić eSIM i zainstalować go na swoim urządzeniu.

Tak, możesz zamówić kartę eSIM kupując nową kartę lub przenosząc numer.

Karta eSIM to wirtualny odpowiednik tradycyjnej karty SIM. Nie musisz czekać na kuriera ani odbierać karty. Wystarczy, że pobierzesz ją na swój telefon. eSIM działa tylko w wybranych urządzeniach. Wbudowana” karta SIM (eSIM) to chip komputerowy, który jest na stałe zainstalowany w urządzeniu telefonu komórkowego. Zastępuje klasyczną plastikową kartę SIM.

Tak, możesz. Wystarczy to zrobić w aplikacji lub kontaktując się z konsultantem.

Zamówiona karta SIM najczęściej powinna zostać dostarczona w ciągu 3 dni roboczych. eSIM otrzymasz w mailu po zakończeniu zamówienia.

Rejestracja karty SIM

  1. Masz już starter kupiony w sklepie stacjonarnym. Ekstra!
  2. Pobierz aplikację Red Bull MOBILE.
  3. Załóż konto lub zaloguj się.
  4. Wprowadź numer telefonu, który rejestrujesz oraz kod PUK opisany na karcie SIM.
  5. Potwierdź swoją tożsamość elektronicznie za pomocą konta bankowego z użyciem mojeID.
  6. Podepnij kartę płatniczą lub kredytową do swojej subskrypcji.
  7. Włóż kartę SIM do telefonu lub zainstaluj eSIM i wykonaj pierwsze połączenie, wyślij SMS-a lub skorzystaj z Internetu.
  8. Witaj w świecie Red Bull MOBILE, korzystaj z subskrypcji i rozpocznij swoją mobajlową przygodę.

Zaloguj się do sieci Wi-Fi, pobierz aplikację Red Bull MOBILE i rozpocznij rejestrację. Możesz też skorzystać z linku redbullmobile.pl/app

Aplikację Red Bull MOBILE pobierzesz z następujących sklepów: AppStore lub Google Play.

1. Załóż konto lub zaloguj się.
2. Wprowadź numer telefonu, który rejestrujesz oraz kod PUK opisany na karcie SIM.
3. Potwierdź swoją tożsamość elektronicznie za pomocą konta bankowego z użyciem mojeID lub poprzez dane osobowe innego numeru zarejestrowanego w Red Bull MOBILE, T-Mobile lub Heyah.
4. Podepnij kartę płatniczą lub kredytową do swojej subskrypcji.
5. Włoż kartę SIM do telefonu lub zainstaluj eSIM i wykonaj pierwsze połączenie, wyślij SMS-a lub skorzystaj z Internetu.
6. Witaj w świecie Red Bull MOBILE, korzystaj z subskrypcji i rozpocznij swoją mobajlową przygodę.

Zgodnie z prawem, dostawcy telekomunikacyjni muszą sprawdzić tożsamość użytkowników. Bez tego nie możemy świadczyć dla Ciebie usług. Chcemy wiedzieć, że Ty to Ty.

Jak Ci wygodniej. I wszystko online. Podeszliśmy do weryfikacji tożsamości tak, żeby zapewnić Ci wygodę i bezpieczeństwo.

Opcja 1: mojeID
Jeśli masz konto bankowe, możesz skorzystać z usługi mojeID. Wybierz potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem mojeID. Przeniesiemy Cię na stronę mojeID, na której wybierzesz swój bank i zalogujesz się do niego. Po wyrażeniu zgody na przekazywanie danych, automatycznie wrócisz do procesu zakupu lub rejestracji karty SIM/eSIM. I gotowe – czyli potwierdzone, że Ty to Ty. Aktualną listę banków w usłudze mojeID znajdziesz tu.

Usługa mojeID obejmuje największe polskie banki m.in.: PKO BP, Pekao S.A, ING, mBank, BNP Paribas i Santander. Sprawdź, czy Twój bank jest na liście na: www.mojeid.pl/#dostawcy-tozsamosci.

W aplikacji korzystamy ze sprawdzonego rozwiązania potwierdzającego tożsamość – mojeID, opracowanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR). Do rejestracji będzie potrzebny nowy numer telefonu Red Bull MOBILE oraz kod PUK (znajduje się na karcie SIM) i adres e-mail – te dane należy wprowadzić w aplikacji. Dane osobowe takie jak Imię, Nazwisko oraz numer PESEL otrzymamy z Twojego banku i na ich podstawie zarejestrujemy Twoją kartę SIM/ eSIM. Oprócz tego oczywiście dane karty płatniczej do płatności.

Bez obaw! Dane nie są nigdzie zapisywane, a cały proces odbywa się za Twoją zgodą.

Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas priorytetem. Czy usługa mojeID jest bezpieczna? Ta usługa jest świadczona przez KiR, czyli Krajową Izbę Rozliczeniową, operatora systemu Elixir. To elektroniczny system rozliczeń międzybankowych, umożliwiający realizację przelewów w złotych, kluczowy dla sprawnego funkcjonowania polskiego sektora bankowego. Zakładamy, że Twoje dane są bezpieczne jak w banku.

Nie potrzebujesz numeru karty SIM, aby zarejestrować numer. Wystarczy numer telefonu, który chcesz zarejestrować oraz kod PUK, który znajdziesz na odwrocie plastikowej karty SIM.

Z każdego telefonu (nawet bez karty SIM) możesz zadzwonić tylko na numer alarmowy 112.

Aplikacja Red Bull MOBILE

Do aplikacji Red Bull MOBILE logujesz się używając swojego adresu e-mail podanego w procesie zakupu lub rejestracji. W przypadku, gdy w trakcie zakupu rejestrowałeś po raz pierwszy swoje konto, wystarczy że utworzysz swoje hasło dostępu. Gdy pierwszy raz korzystasz z Red Bull MOBILE utworzysz swoje hasło klikając na link, który otrzymałeś w e-mailu.
Jeśli podczas zakupu logowałeś się na swoje istniejące już konto, wpisz swoje hasło wcześniej zdefiniowane.
Nie pamiętasz hasła? Kliknij opcję Nie pamiętasz hasła?, a na Twój e-mail wyślemy link do jego zmiany, z opcją jego zmiany.

W takim razie zaloguj się do aplikacji Red Bull MOBILE przy użyciu swojego numeru telefonu. Wystarczy, że na ekranie logowania wybierzesz „Numer telefonu”, a następnie wpiszesz swój numer Red Bull MOBILE. Wyślemy do Ciebie SMS-a z jednorazowym kodem, to będzie Twoje hasło, które możesz w ustawieniach aplikacji zmienić na własne. I gotowe!

To zerknij do folderu ze spamem – tam mógł trafić mail. Nie trafił? To sprawdź, czy wprowadzony przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy.

Nie ma sprawy. Wybierz „Nie pamiętasz hasła?” na ekranie logowania w aplikacji. Wyślemy Ci link na Twojego maila (tego, którym się logujesz). Dzięki niemu zresetujesz swoje stare hasło i ustawisz sobie nowe.

Jeśli chcesz usunąć konto z aplikacji Red Bull MOBILE skontaktuj się z konsultantem na czacie w aplikacji. Konsultant przekaże wszelkie informacje związane z rodzajem danych, które zostaną usunięte lub zachowane, oraz wszelkie dodatkowe okresy przechowywania.

Zarządzanie moją subskrypcją

Najwygodniejszym sposobem do zarządzania swoją subskrypcją jest oczywiście aplikacja Red Bull MOBILE.

Aby skonfigurować MMS w urządzeniu ustaw:

Nazwa profilu: Internet
APN: mms
Użytkownik: mms
Hasło: mms
Strona główna: http://mms/servlets/mms
Adres IP (lub adres Proxy): 213.158.194.226
Port IP (lub port Proxy): 8080
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: mms
Protokół APN: IPv4
Aby skonfigurować Internet w telefonie ustaw:

Nazwa profilu: internet
APN: internet
Użytkownik: (pozostaw puste pole)
Hasło: (pozostaw puste pole)
Adres IP (lub adres Proxy): (pozostaw puste pole)
Port IP (lub port Proxy): (pozostaw puste pole)
Typ uwierzytelnienia: PAP
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv4

Poczta głosowa w subskrypcji Red Bull MOBILE jest na początku wyłączona. Pocztę głosową możesz włączyć u konsultanta. Zadzwoń do nas na numer 604 555 555.

Najwygodniejszym sposobem do zarządzania swoją subskrypcją jest oczywiście aplikacja Red Bull MOBILE.

Zadzwoń do nas 604 555 555 i wybierz opcję kradzież urządzenia.

Możesz ją zmienić w aplikacji w zakładce „Zarządzaj subskrypcją".

Jasne! Możesz to w prosty sposób i bezpłatnie zrobić w aplikacji na 90 dni.

Informację o zawieszeniu subskrypcji otrzymałeś na e-maila. Najprościej wznowić subskrypcję w aplikacji.

Przejdź do zakładki „Zarządzaj Subskrypcją”. Wyłączenie subskrypcji nastąpi ostatniego dnia jej ważności. Pamiętaj, że możesz wznowić swoją subskrypcję. Będziemy czekać na Ciebie 90 dni od daty zakończenia subskrypcji.

Minimum po 90 dni od zakończenia subskrypcji wszystkie Twoje dane usuniemy z naszej bazy danych.

VoLTE i VoWiFi

Realizujesz rozmowy głosowe w najwyższej jakości, wysyłasz i odbierasz SMS-y oraz MMS-y korzystając z zasięgu sieci LTE w Polsce (do tej pory technologia LTE wykorzystywana była tylko do szybkiej transmisji danych). Teraz dzięki Voice over LTE także rozmowy głosowe są obsługiwane w tej technologii.

To nowoczesny sposób realizacji połączeń głosowych, bez dodatkowej potrzeby instalowania dodatkowych aplikacji w telefonie. Teraz możesz korzystać dzwonić, wysyłać SMS-y, MMS-y również dzięki sieci LTE, która dotychczas realizowała tylko transmisję danych oraz z bezprzewodowych sieci WiFi. Obie technologie są udostępnione bezpłatnie, natomiast połączenia realizowane za ich pośrednictwem rozliczne są zgodnie z Twoją taryfą.

Usługi wymagają instalacji wersji oprogramowania iOS 10.2.1. lub nowszej. Nie dotyczy to urządzeń posiadających system Android. Usługi aktywujemy na Twoim numerze automatycznie.

Przebywając za granicą możesz samodzielnie aktywować VoWiFi poprzez włączenie trybu samolotowego w swoim telefonie, a następnie WiFi lub poprzez zmianę w ustawieniach telefonu preferowanej sieci komórkowej na WiFi. W innym wypadku połączenia będą realizowane za pośrednictwem sieci mobilnej. Korzystanie z technologii VoWiFi rozliczne jest zgodnie z Twoją taryfą.

Nie, możesz rozmawiać ze wszystkimi bez względu na to, czy dana osoba ma funkcjonalność VoLTE, VoWiFi.

Dokonaj restartu telefonu po uruchomieniu VoLTE i VoWiFi, aby odczytał zmieniony status technologii.

Sprawdź stan włączenia VoLTE w telefonie (pozycje mogą mieć inne nazwy w zależności od modelu):

- Android: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Aplikacje" -> Ustawienia" -> „Aktualizacja oprogramowania" następnie „Aplikacje" -> „Ustawienia" -> „Sieci telefonii komórkowej" -> „VoLTE" (zaznacz pozycję na aktywną).
- iOS: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Ustawienia" -> „Ogólne" -> „to urządzenie.." -> pozycje „Wersja" oraz „Operator" następnie „Ustawienia" -> „Sieć komórkowa" -> „Opcje danych kom." > „Włącz LTE" oraz wybierz opcję „Głosowy i danych".
- Android: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Aplikacje" -> Ustawienia" -> „Aktualizacja oprogramowania". Włącz WiFi i podłącz się do aktywnego Hot Spota, następnie „Aplikacje" -> „Ustawienia" -> „Sieci telefonii komórkowej" -> „Połączenie przez Wi-Fi" (zaznacz pozycję na aktywną).
- iOS: Sprawdź wersję oprogramowania telefonu w „Ustawienia" -> „Ogólne" -> „to urządzenie.." -> pozycje „Wersja" oraz „Operator". Włącz WiFi i podłącz się do aktywnego Hot Spota, następnie „Ustawienia" -> „Telefon" -> „Rozmowy przez Wi-Fi", przesuń w prawo klawisz aby włączyć usługę i potwierdź „Włącz".
Potwierdzeniem korzystania z technologii są symbole na górnym pasku pulpitu.

Roaming i połączenia międzynarodowe

Tak. Na terenie UE w strefie 1A możesz korzystać z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowanych SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci komórkowych oraz z Internetu w ramach Limitu Danych GB w UE. Limit Danych UE znajdziesz w aplikacji.

Tak, możesz wykonywać połączenia za granicę ze środków zgromadzonych w Portfelu, doładowując go np. w aplikacji Red Bull MOBILE. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami.

Za połączenia , SMS-y, MMS-y i korzystanie z Internetu poza UE np. w Szwajcarii, Egipcie czy Dubaju płacisz wg. cennika Red Bull MOBILE.

Bez dodatkowych kosztów możesz korzystać z nielimitowanych połączeń, sms-ów, mms-ów na telefony komórkowe, nielimitowanych połączeń na telefony stacjonarne oraz z pakietu Internetu do przyznanego Limitu Danych w strefie 1A. Ilość GB w ramach Limitu Danych sprawdzisz w aplikacji Red Bull MOBILE.

Połączenia w roamingu to usługa świadczona na terenie innego kraju poza Polską. Oznacza to, że kiedy korzystasz z telefonu za granicą, np. dzwonisz do bliskich w Polsce – wykonujesz połączenia w roamingu. Kiedy jesteś w Polsce i dzwonisz pod numer zagraniczny (z prefiksem innym niż +48, np. numer hotelu we Francji) – wtedy wykonujesz połączenie międzynarodowe.

Jesteś na terenie UE i używasz telefonu sporadycznie, np. w trakcie podróży służbowej lub wakacji? Zasady są takie same, jak w Polsce. Jeżeli korzystasz więcej i znajdujesz się dłużej poza krajem, korzystanie z roamingu może zostać zablokowane zgodnie z Polityką Uczciwego Korzystania.

Zgodnie z założeniami polityki RLAH (Roam Like At Home).

RLAH to skrót od Roam Like At Home.

Na ten moment nie mamy dodatkowych pakietów tego typu. Pracujemy nad ich wprowadzeniem.

eSIM

Karta eSIM jest cyfrowym odpowiednikiem karty SIM. W telefonach obsługujących eSIM możesz korzystać z funkcji DualSIM, czyli dwóch numerów w jednym telefonie. Jeden z nich będzie przypisany do zwykłej karty SIM, drugi do karty eSIM.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z instrukcją instalacji eSIM zawierającą QR code, który należy zeskanować lub poprzez wpisanie EID urządzenia na którym ma być zainstalowany eSIM podczas aktywacji profilu eSIM. Hasło do pliku wyślemy SMS-em na podany przez Ciebie w formularzu numer telefonu.

Upewnij się, że urządzenie ma połączenie z Internetem. W Ustawieniach odszukaj funkcjonalność umożliwiającą pobranie karty eSIM na urządzenie. W przypadku wątpliwości postępuj zgodnie z instrukcją producenta urządzenia.
Postępując zgodnie ze wskazówkami na urządzeniu, zeskanuj QR kod lub wpisz dane serwera wraz z kodem aktywacyjnym, który otrzymasz SMS-em.

eSIM jest odpowiednikiem plastikowej karty SIM więc wszystkie usługi działające na plastikowej karcie SIM będą dalej działały po wymianie na eSIM.

eSIM jest bardzo bezpiecznym rozwiązaniem i nie pozwala na taką operację. Aby przenieść eSIM (np. przy zmianie urządzenia) wystarczy wystąpić o ponowną wymianę na eSIM i zainstalować go zgodnie z instrukcją na nowym urządzeniu. W momencie instalacji nowego eSIMa poprzedni eSIM przestanie być aktywny i można go będzie skasować z pierwotnego urządzenia.

Większość producentów implementuje specjalny proces aktywacji eSIM na telefonie, w ramach którego można skanować kod QR.
Można też zawsze wpisać ręcznie numer do aktywacji z maila z eSIM.

Nie. Kod QR (podobnie jak kod aktywacyjny w instrukcji) jest jednokrotnego użytku, możesz użyć tylko raz. Ma to na celu zapewnienie większego bezpieczeństwa dla Klienta.

Tak. W karcie eSIM kod PIN jest domyślnie włączony.
Kod PIN można dezaktywować lub zmienić tak samo jak dla plastikowej karty SIM.

Tak. Analogicznie do plastikowej karty SIM. Zawsze to nowy PIN i PUK
Kod PIN można dezaktywować lub zmienić tak samo jak dla plastikowej karty SIM.

Aby pobrać eSIM na iPhone konieczny jest dostęp do Internetu, może to być sieć Wi-Fi lub sieć operatora. Jeżeli posiadasz iPhone 14 lub iPhone 14 Pro, które nie posiadają „gniazda” na plastikową kartę SIM, w takim przypadku nie potrzebujesz sieci Wi-Fi ponieważ Apple ma nowe rozwiązanie dla Twojego eSIM. Podczas procesu konfiguracji planu taryfowego na eSIM możesz wybrać opcję by kontynuować bez Wi-Fi. To pozwala na dokończenie tego procesu bez Wi-Fi, bez dodatkowych kosztów.

Jeżeli Twój iPhone z aktywnym eSIM zostanie zgubiony lub skradziony prosimy o kontakt z obsługą klienta na numer 604 555 555 aby nałożyć blokadę kradzieżową do czasu wydania duplikatu karty SIM/eSIM.

5G

5G to piąta generacja sieci komórkowej. W Red Bull MOBILE korzystasz z sieci 5G T-Mobile. Dzięki temu możesz korzystać z szybkiego Internetu, przesyłać duże ilości danych i mieć dostęp do sieci jeszcze większej ilości miejsc w Polsce, a internet nie będzie zacinał się, gdy oglądasz seriale, grasz czy pracujesz nad swoimi pasjami z telefonem.

Do skorzystania z sieci 5G w potrzebujesz trzech rzeczy:

Mieć aktywną subskrypcje.
Mieć telefon obsługujący technologię 5G.
Być w zasięgu sieci 5G T-Mobile.

No jasne. Wystarczy, że te spełniasz poniższe 3 warunki.

1. Masz aktywną subskrypcję.
2. Masz urządzenie, które obsługuje technologie 5G.
3. Jesteś w zasięgu sieci 5G lokalnego operatora za granicą, który wspiera tę technologię i z którym T-Mobile ma podpisaną umowę na jej obsługę.

Jest całkowicie za darmo, więc się o nic nie martw.

Najczęstszym powodem jest... niewłaściwe urządzenie. Upewnij się, że smartfon którego używasz, wspiera 5G.

Doładowania i Portfel

Żeby móc skorzystać z usług płatnych dodatkowo np. z połączeń międzynarodowych do innych krajów z Polski, czy połączeń z Premium potrzebujesz doładować Portfel. Nie ściągamy tego bezpośrednio z Twojej karty płatniczej podłączonej do subskrypcji. Dzięki temu zawsze wiesz ile płacisz i nigdy nie zapłacisz więcej niż chcesz.

Portfel doładujesz w prosto w aplikacji Red Bull MOBILE za tyle ile chcesz.

Już wyjaśniamy. W trakcie procesu doładowania w aplikacji Red Bull MOBILE zaznacz, że chcesz otrzymać fakturę za doładowanie, otrzymasz ją na adres e-mail wskazany przez Ciebie.

Tak, po zakończeniu subskrypcji możesz wystąpić o zwrot środków – więcej informacji znajdziesz tu LINK/WIĘCEJ

Pakiety dodatkowe

Aktualnie dostępny jest jeden pakiet dodatkowy "Pakiet 100 GB" za 10 zł na 30 dni. Pakiet można aktywować oczywiście w aplikacji. Wiecęj w regulaminie LINK

Kontakt

Najprościej w aplikacji Red Bull MOBILE. Tam dostępny jest chat. Możesz też zawsze zadzwonić na numer 604 555 555 opłata z numer zgodna z cennikiem.

Firma

W tej chwili nie ma możliwości zakupu subskrypcji Red Bull MOBILE na firmę. Pracujemy nad takim rozwiązaniem.

Zgody

Żadne zgody nie są obowiązkowe.

Tak, musisz mieć zaznaczone wszystkie zgody marketingowe, aby móc skorzystać z rabatu 5 zł.

W prosty sposób możesz zarządzać zgodami w aplikacji Red Bull MOBILE.

Regulamin i cennik

Komunikaty

  • Komunikat o zmianie cen usług roamingowych od dnia 15 maja 2024r. LINK
  • Komunikat o zmianie umów systemu Red Bull MOBILE z dnia 20.01.2024 LINK
  • Zmiana cen usług roamingowych od dnia 1 stycznia 2024 r. (komunikat z 30.11.2023 r.) LINK

Masz pytania?

Pobierz aplikację Red Bull MOBILE i porozmawiaj z konsultantem na czacie

Wszelkie sprawy załatwisz za pomocą chatu w aplikacji Red Bull MOBILE. Jeżeli nie masz aplikacji to:

Skanuj QR kod

Zeskanuj kod aparatem w swoim smartfonie, żeby pobrać aplikację.