Jeżeli chcesz wymienić kartę SIM lub wyrobić jej duplikat, odwiedź jeden z Salonów Play. Pamiętaj, żeby przed wymianą skopiować dane z karty do pamięci telefonu. Wymiana jest bezpłatna, jeżeli dojdzie do niej z powodu: Wymiana jest płatna, jeżeli dojdzie do niej z powodu: Koszt opłaty za wymianę karty SIM znajdziesz w cenniku swojej oferty. Jeżeli masz ofertę na abonament, to opłatę za wymianę doliczymy do następnej faktury. Jeżeli masz ofertę na kartę, to opłatę pobierzemy z salda głównego konta, więc musisz zapewnić wystarczające środki przed wymianą. Red Bull MOBILE to niebanalny operator telefonii komórkowej, obecny na polskim rynku od 2011 roku jako oferta popularnego operatora – Play. Red Bull kieruje swoje usługi do ludzi aktywnych, żyjących szybko i ciekawie. Jest także przepustką do dynamicznego świata marki Red Bull pełnego sportu, marzeń, muzyki i kultury. Red Bull MOBILE korzysta z nadajników i infrastruktury sieci Play. Pokrycie LTE w Polsce wynosi ponad 99%, a LTE ULTRA ponad 91%. W większości telefonów, aby włączyć roaming, trzeba wejść w menu: Ustawienia/Telefon/Sieć. Upewnij się też, że pozwoliłaś/pozwoliłeś urządzeniu na transmisję danych w roamingu. Jeśli nie chcesz ponieść żadnych opłat za transmisję danych w roamingu zagranicznym, wyłącz transmisję danych jeszcze przed wyjazdem z Polski. W niektórych telefonach jest opcja „Roaming danych”, dzięki niej możesz wybrać tylko roaming krajowy. Jeśli będziesz poza Polską, możesz korzystać tylko z wi-fi. Blokadę transmisji danych możesz też założyć w rozmowie z Obsługą Klienta. Jeśli nie chcesz całkowicie wyłączać transmisji danych, możesz ją ograniczyć. Wyłącz: Wszyscy operatorzy ustawiają domyślnie limit transmisji danych w roamingu. Limit wynosi 50 euro, czyli około 260 zł (zależy od kursu euro). Limit wynika z prawa unijnego. O wykorzystaniu limitu będziemy powiadamiać Cię SMS-em: Pozostałe usługi (rozmowy, SMS-y) będą dostępne. Rozmowy w roamingu Jeśli chcesz całkowicie zablokować rozmowy w roamingu, możesz zlecić blokadę w Play24 lub w rozmowie z Obsługą Klienta. Jeśli zablokujesz roaming międzynarodowy, nie będziesz dzwonić, odbierać połączeń ani SMS-ować. Jeśli masz dostęp do wi-fi, możesz skorzystać z Wi-Fi Calling. Włącz w ustawieniach telefonu „Połączenia przez wi-fi” (lub „Rozmowy przez wi-fi”). Płacisz wtedy tak, jak za rozmowę z Polski. Sprawdź szczegóły na play.pl/uslugi/wifi-calling/ Za pośrednictwem wi-fi możesz dzwonić lub pisać przez komunikatory. Przed wyjazdem poza UE sprawdź, czy masz włączoną pocztę głosową. Proponujemy ją wyłączyć na czas wyjazdu, bo przekierowania połączeń na pocztę głosową są dodatkowo płatne. Zmiany taryfy użytkownicy mogą dokonać samodzielnie na dwa sposoby: W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego okresu ważności na 14 dni. Użytkownik traci jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji. Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat. W każdej ofercie Red Bull MOBILE usługa Poczta Głosowa Standard jest ustawiona domyślnie jako aktywna. Usługa ta jest bezpłatna. Aby wyłączyć usługę Poczta Głosowa Standard, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: *111*56*2#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi, wybieramy kod: *111*56*3#. Aby ponownie włączyć usługę, należy wpisać specjalny kod: *111*5*1#. Swój numer możesz sprawdzić, wpisując kod: *121#. Przyjdź do Salonu Play lub punktu naszych partnerów, takich jak: Żabka, Poczta Polska, kiosk Ruchu. Weź ze sobą dokument tożsamości i telefon z kartą SIM, którą chcesz zarejestrować. Krok 1. Podaj listonoszowi numer telefonu, który chcesz zarejestrować, i numer karty SIM lub kod PUK. Jeśli jesteś klientem Banku Millennium, możesz zarejestrować kartę SIM na stronie banku. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta. Osoba, która skończyła co najmniej 13 lat i ma dowód osobisty lub paszport, może zarejestrować numer. Jeśli osoba niepełnoletnia nie ma takich dokumentów, może przyjść z kimś pełnoletnim i zarejestrować numer z dokumentem osoby pełnoletniej. Tak, klient Red Bull MOBILE może zalogować się do aplikacji Play24. Za pomocą aplikacji może dowolnie zarządzać swoim kontem, doładowywać telefon oraz włączać dodatkowe pakiety. W aplikacji można dodać kilka numerów. W Play24 udostępniamy też darmowe pakiety dla naszych klientów. Zmiana na Red Bull MOBILE SieMa na Kartę oraz SieMa na Kartę PL jest możliwa z następujących ofert: Zmiany taryfy użytkownicy mogą dokonać samodzielnie na dwa sposoby: W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego i będzie wynosił 14 dni. Użytkownik traci jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji Nie jest możliwa powrotna zmiana oferty. Tak, abonent Red Bull MOBILE może przejść na ofertę na kartę, ale dopiero po rozwiązaniu umowy abonamentowej. Przeniesienie numeru z abonamentu na ofertę na kartę nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych od daty rozwiązania umowy. Żeby skorzystać z takiej opcji, należy skontaktować się z Obsługą Klienta: *666. Na stronie internetowej www.redbullmobile.pl: Telefonicznie: W Salonie Play: U Doradcy Biznesowego: Możesz zmienić numer, ta usługa jest odpłatna zgodnie z cennikiem Twojej oferty. Wniosek o zmianę numeru można złożyć w Salonie Play lub przesłać na nasz adres korespondencyjny: Można również skontaktować się w tej sprawie z Obsługą Klienta: *666. Jeśli posiadasz jedną ze starszych ofert Red Bull MOBILE na Kartę (Red Bull MOBILE na Kartę 5/9/7MNP/Energy), możesz zamienić ją jedynie na nowsze taryfy – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę lub Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL. Aby przejść na te oferty, wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod: Zmiana nie wiąże się z poniesieniem dodatkowej opłaty. Zmiana nastąpi w terminie do siedmiu dni kalendarzowych od momentu dokonania jednej z czynności opisanych powyżej. W dowolnym momencie stan pakietu możesz sprawdzić, logując się do aplikacji Play24. Dodatkowo każdy z pakietów dostępnych w Red Bull MOBILE ma swoje unikalne kody. Znajdziesz je w regulaminie oferty/pakietu. Regulaminy pakietów Red Bull MOBILE znajdziesz w linku: redbullmobile.pl/regulaminy/ Stan swojego konta w Red Bull MOBILE możesz sprawdzić za pomocą bezpłatnego kodu *101# lub w aplikacji Play24. Konto w Red Bull MOBILE możesz doładować na kilka sposobów: Szczegółowe informacje dotyczące doładowań znajdziesz w linku: redbullmobile.pl/obsluga-klienta/doladowania/ W celu aktywacji karty włóż ją do telefonu i wykonaj pierwszą aktywność (np. zadzwoń pod dowolny numer lub połącz się z internetem). W celu sprawdzenia swojej taryfy w Red Bull MOBILE wpisz na klawiaturze swojego urządzenia kod: *111*49*1# i zatwierdź go zieloną słuchawką. To od Ciebie zależy, jaką kwotą doładujesz swój numer. Pamiętaj jednak, że od wartości doładowania zależny jest okres ważności połączeń przychodzących oraz wychodzących. Doładowanie numeru bliskiej osobie jest łatwiejsze, niż myślisz. Wystarczy, że wejdziesz na stronę doladowania.play.pl i będziesz postępować zgodnie z komunikatami. Jeśli masz konto w banku, możesz wykonać doładowanie na stronie transakcyjnej banku. Kolejnym sposobem zasilenia konta jest doładowanie z telefonu na abonament (aplikacja Play24). Najłatwiejszym sposobem sprawdzenia stanu pakietów internetowych jest ich weryfikacja w aplikacji Play24. Dodatkowo każdy z pakietów internetowych dostępnych w Red Bull MOBILE ma swój unikalny kod. Kod taki znajdziesz w regulaminie oferty/pakietu. Regulaminy pakietów Red Bull MOBILE znajdują się w linku: redbullmobile.pl/regulaminy/ Aby swobodnie korzystać z internetu, wybierz pakiet odpowiedni do swoich potrzeb. Pakiety aktywne na Twoim numerze znajdziesz w aplikacji Play24. Tam również możesz wyłączyć pakiet, z którego chcesz zrezygnować. Wszystkie dostępne pakiety w Red Bull MOBILE możesz znaleźć w aplikacji Play24 lub na stronie https://www.redbullmobile.pl/ Chcesz otrzymać darmowy internet w Red Bull MOBILE? Upewnij się, że Twoje urządzenie obsługuje technologię LTE. Tryb pracy karty (np. LTE, 3G itd.) możesz wybrać w ustawieniach swojego telefonu. Po włożeniu karty SIM do swojego telefonu otrzymasz wiadomość konfiguracyjną. Starter Red Bull MOBILE możesz kupić w następujących miejscach: Aby przedłużyć ważność konta, doładuj konto na stronie doladowania.play.pl. Wypowiedzenie umowy możliwe jest wyłącznie na podstawie Twojego pisemnego wniosku jako właściciela numeru. Wniosek taki musi być poświadczony Twoim własnoręcznym podpisem. Pismo z rezygnacją prześlij na adres korespondencyjny operatora, najlepiej listem poleconym. Rezygnację możesz też złożyć w Salonie Play lub przesłać skan pisma e-mailem do Obsługi Klienta na adres redbullmobile@pomocplay.pl Dokument wypowiedzenia umowy powinien zawierać: Pamiętaj, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu umowy. Usługa Kredyt w Red Bull MOBILE dostępna jest dla użytkowników oferty Red Bull MOBILE Energy na Kartę. Aby włączyć usługę: W tym samym czasie możesz otrzymać tylko jeden pakiet. Umowę możesz przedłużyć w Salonie Play, na stronie www.redbullmobile.pl oraz telefonicznie – przez kontakt z Obsługą Klienta: *666. Tak, w Red Bull MOBILE można podpisać umowę na firmę. Pamiętaj jednak, że może być to umowa wyłącznie na osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. Zmiany na Red Bull MOBILE SieMa na Kartę oraz SieMa na Kartę PL możesz dokonać z następujących ofert: Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: redbullmobile.pl/regulaminy/ Zmiany taryfy możesz dokonać samodzielnie na dwa sposoby: W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego i wynosi 14 dni. Tracisz jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji – w tym także bonus za rejestrację. Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat. Nie jest możliwa powrotna zmiana oferty.FAQ
Jak wymienić kartę SIM?
Do Salonu zabierz swój dowód tożsamości. Ze względów bezpieczeństwa musimy potwierdzić, że numer należy do Ciebie.Red Bull MOBILE – jaka to sieć?
Jakie nadajniki ma Red Bull MOBILE?
Play może także świadczyć usługi z wykorzystaniem sieci telekomunikacyjnej innych operatorów krajowych oraz operatorów zagranicznych, z którymi operator ma zawarte stosowne umowy.Jak włączyć roaming w Red Bull MOBILE?
Jak wyłączyć roaming w Red Bull MOBILE?
Jeśli chcesz korzystać z internetu bez ograniczeń, możesz wyłączyć limit. Odpowiedz na SMS-a, którego otrzymasz razem z informacją o progu limitu, lub skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.Jak zmienić taryfę w Red Bull MOBILE?
*163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
*163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL,Jak wyłączyć pocztę głosową w Red Bull MOBILE?
Jak sprawdzić numer w Red Bull MOBILE?
Jak zarejestrować numer w Red Bull MOBILE?
Krok 2. Pokaż listonoszowi dokument tożsamości, aby zweryfikował on Twoje dane.
Krok 3. Włóż kartę SIM do telefonu i zacznij korzystać.Czy klient Red Bull MOBILE może się logować do Play24?
Jak przejść z Play do Red Bull MOBILE?
*163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
*163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL,
Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat.
Zmiana oferty Red Bull MOBILE SieMa na Kartę i SieMa na Kartę PL jest możliwa na:Czy można zmienić abonament Red Bull MOBILE na ofertę na kartę?
Jak przenieść numer od innego operatora do Red Bull MOBILE?
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku razem z umową.
Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.Czy można zmienić swój numer telefonu w Red Bull MOBILE?
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 WarszawaCzy klient Red Bull MOBILE może zmienić taryfę na kartę?
Jak sprawdzić stan pakietu w Red Bull MOBILE?
Jak sprawdzić stan konta w Red Bull MOBILE?
Jak doładować konto w Red Bull MOBILE?
Jak aktywować kartę w Red Bull MOBILE?
Jak sprawdzić swoją taryfę w Red Bull MOBILE?
Jakie są kwoty doładowania w Red Bull MOBILE?
WARTOŚĆ DOŁADOWANIA
WAŻNOŚĆ POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH
WAŻNOŚĆ POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH
5-9 zł
5 dni
65 dni
10-24 zł
10 dni
70 dni
25-49 zł
30 dni
90 dni
50-99 zł
100 dni
160 dni
100-299 zł
150 dni
210 dni
Jak doładować komuś konto w Red Bull MOBILE?
Jak sprawdzić stan pakietu internetowego w Red Bull MOBILE?
Jak włączyć pakiet internetowy w Red Bull MOBILE?
Wszystkie pakiety dostępne dla Twojej oferty znajdziesz w aplikacji Play24. Tam też możesz aktywować wybraną usługę.Jak wyłączyć pakiet internetowy w Red Bull MOBILE?
Jak dokupić pakiet internetu w Red Bull MOBILE?
Jak otrzymać darmowy internet w Red Bull MOBILE?
Sprawdź, jakie bonusy za doładowanie przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie.
Szczegółowe informacje znajdziesz w linku: redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema/Jak włączyć internet LTE w telefonie?
Jak skonfigurować internet w Red Bull MOBILE?
Postępuj zgodnie z otrzymanymi informacjami.Gdzie można kupić starter Red Bull MOBILE?
Jak przedłużyć ważność konta w Red Bull MOBILE?
Szczegółowe informacje znajdują się również na stronie: redbullmobile.pl/obsluga-klienta/twoje-konto/waznosc-konta/Red Bull MOBILE – jak wypowiedzieć umowę?
Jak wziąć kredyt w Red Bull MOBILE?
W ramach tej usługi możesz otrzymać dodatkowe środki, gdy stan Twojego konta jest niższy niż 1 zł. Pamiętaj jednak, że dodatkowe środki nie wpływają na okres ważności połączeń wychodzących/przychodzących i są przyznawane w wysokości odpowiednio:
dla pakietu 2 zł: *111*802*1#,
dla pakietu 3 zł: *111*803*1#,
dla pakietu 5 zł: *111*805*1#.
dla pakietu 2 zł: KREDYT2,
dla pakietu 3 zł: KREDYT3,
dla pakietu 5 zł: KREDYT5.Jak przedłużyć umowę w Red Bull MOBILE?
Czy w Red Bull MOBILE można podpisać umowę na firmę?
Czy można migrować z Red Bull MOBILE do sieci Play lub Fakt MOBILE i na odwrót?
Wyjątek stanowi sytuacja, w której promocja obowiązuje również w ofercie Red Bull MOBILE Energy na Kartę. Nie dotyczy bonusu za rejestrację.
Zmiana oferty Red Bull MOBILE SieMa na Kartę i SieMa na Kartę PL jest możliwa na: