FAQ

  • 1. Pomoc techniczna

    Jak wymienić kartę SIM?

    Jeżeli chcesz wymienić kartę SIM lub wyrobić jej duplikat, odwiedź jeden z Salonów Play. Pamiętaj, żeby przed wymianą skopiować dane z karty do pamięci telefonu.
    Do Salonu zabierz swój dowód tożsamości. Ze względów bezpieczeństwa musimy potwierdzić, że numer należy do Ciebie.

    Wymiana jest bezpłatna, jeżeli dojdzie do niej z powodu:

    • kradzieży karty,
    • problemów technicznych z kartą,
    • cesji, migracji lub wymiany karty przy przedłużeniu umowy.

    Wymiana jest płatna, jeżeli dojdzie do niej z powodu:

    • zgubienia karty,
    • uszkodzenia mechanicznego,
    • Twojej prośby, bez konkretnej przyczyny.

    Koszt opłaty za wymianę karty SIM znajdziesz w cenniku swojej oferty.

    Jeżeli masz ofertę na abonament, to opłatę za wymianę doliczymy do następnej faktury.

    Jeżeli masz ofertę na kartę, to opłatę pobierzemy z salda głównego konta, więc musisz zapewnić wystarczające środki przed wymianą.

    Red Bull MOBILE – jaka to sieć?

    Red Bull MOBILE to niebanalny operator telefonii komórkowej, obecny na polskim rynku od 2011 roku jako oferta popularnego operatora – Play. Red Bull kieruje swoje usługi do ludzi aktywnych, żyjących szybko i ciekawie. Jest także przepustką do dynamicznego świata marki Red Bull pełnego sportu, marzeń, muzyki i kultury.

    Jakie nadajniki ma Red Bull MOBILE?

    Red Bull MOBILE korzysta z nadajników i infrastruktury sieci Play. Pokrycie LTE w Polsce wynosi ponad 99%, a LTE ULTRA ponad 91%.
    Play może także świadczyć usługi z wykorzystaniem sieci telekomunikacyjnej innych operatorów krajowych oraz operatorów zagranicznych, z którymi operator ma zawarte stosowne umowy.

    Jak włączyć roaming w Red Bull MOBILE?

    W większości telefonów, aby włączyć roaming, trzeba wejść w menu: Ustawienia/Telefon/Sieć. Upewnij się też, że pozwoliłaś/pozwoliłeś urządzeniu na transmisję danych w roamingu.

    Jak wyłączyć roaming w Red Bull MOBILE?

    Jeśli nie chcesz ponieść żadnych opłat za transmisję danych w roamingu zagranicznym, wyłącz transmisję danych jeszcze przed wyjazdem z Polski.

    W niektórych telefonach jest opcja „Roaming danych”, dzięki niej możesz wybrać tylko roaming krajowy. Jeśli będziesz poza Polską, możesz korzystać tylko z wi-fi.

    Blokadę transmisji danych możesz też założyć w rozmowie z Obsługą Klienta.

    Jeśli nie chcesz całkowicie wyłączać transmisji danych, możesz ją ograniczyć. Wyłącz:

    • zbędne aplikacje, które mogą łączyć się z internetem,
    • synchronizację danych i odświeżanie w tle,
    • automatyczne aktualizacje aplikacji i systemu.

    Wszyscy operatorzy ustawiają domyślnie limit transmisji danych w roamingu. Limit wynosi 50 euro, czyli około 260 zł (zależy od kursu euro). Limit wynika z prawa unijnego.

    O wykorzystaniu limitu będziemy powiadamiać Cię SMS-em:

    • kiedy wykorzystasz 80% limitu,
    • kiedy rachunek zbliży się do 50 euro – uprzedzimy Cię SMS-em, że niedługo zablokujemy transmisję danych.

    Pozostałe usługi (rozmowy, SMS-y) będą dostępne.
    Jeśli chcesz korzystać z internetu bez ograniczeń, możesz wyłączyć limit. Odpowiedz na SMS-a, którego otrzymasz razem z informacją o progu limitu, lub skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.

    Rozmowy w roamingu

    Jeśli chcesz całkowicie zablokować rozmowy w roamingu, możesz zlecić blokadę w Play24 lub w rozmowie z Obsługą Klienta. Jeśli zablokujesz roaming międzynarodowy, nie będziesz dzwonić, odbierać połączeń ani SMS-ować.

    Jeśli masz dostęp do wi-fi, możesz skorzystać z Wi-Fi Calling. Włącz w ustawieniach telefonu „Połączenia przez wi-fi” (lub „Rozmowy przez wi-fi”). Płacisz wtedy tak, jak za rozmowę z Polski. Sprawdź szczegóły na play.pl/uslugi/wifi-calling/

    Za pośrednictwem wi-fi możesz dzwonić lub pisać przez komunikatory.

    Przed wyjazdem poza UE sprawdź, czy masz włączoną pocztę głosową. Proponujemy ją wyłączyć na czas wyjazdu, bo przekierowania połączeń na pocztę głosową są dodatkowo płatne.

    Jak zmienić taryfę w Red Bull MOBILE?

    Zmiany taryfy użytkownicy mogą dokonać samodzielnie na dwa sposoby:

    • wpisać na klawiaturze telefonu kod:
      *163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
      *163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL,
    • za pośrednictwem portalu Play24 (wybór opcji „Zmiana oferty”).

    W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego okresu ważności na 14 dni. Użytkownik traci jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji.

    Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat. 

    Jak wyłączyć pocztę głosową w Red Bull MOBILE?

    W każdej ofercie Red Bull MOBILE usługa Poczta Głosowa Standard jest ustawiona domyślnie jako aktywna. Usługa ta jest bezpłatna.

    Aby wyłączyć usługę Poczta Głosowa Standard, na klawiaturze telefonu należy wpisać specjalny kod: *111*56*2#, a następnie wybrać symbol słuchawki. Aby sprawdzić status usługi, wybieramy kod: *111*56*3#. Aby ponownie włączyć usługę, należy wpisać specjalny kod: *111*5*1#.

    Jak sprawdzić numer w Red Bull MOBILE?

    Swój numer możesz sprawdzić, wpisując kod: *121#.

    Jak zarejestrować numer w Red Bull MOBILE?

    • W wybranych punktach

    Przyjdź do Salonu Play lub punktu naszych partnerów, takich jak: Żabka, Poczta Polska, kiosk Ruchu. Weź ze sobą dokument tożsamości i telefon z kartą SIM, którą chcesz zarejestrować.

    • U listonosza

    Krok 1. Podaj listonoszowi numer telefonu, który chcesz zarejestrować, i numer karty SIM lub kod PUK.
    Krok 2. Pokaż listonoszowi dokument tożsamości, aby zweryfikował on Twoje dane.
    Krok 3. Włóż kartę SIM do telefonu i zacznij korzystać.

    • W banku

    Jeśli jesteś klientem Banku Millennium, możesz zarejestrować kartę SIM na stronie banku. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta.

    Osoba, która skończyła co najmniej 13 lat i ma dowód osobisty lub paszport, może zarejestrować numer. Jeśli osoba niepełnoletnia nie ma takich dokumentów, może przyjść z kimś pełnoletnim i zarejestrować numer z dokumentem osoby pełnoletniej.

    Czy klient Red Bull MOBILE może się logować do Play24?

    Tak, klient Red Bull MOBILE może zalogować się do aplikacji Play24. Za pomocą aplikacji może dowolnie zarządzać swoim kontem, doładowywać telefon oraz włączać dodatkowe pakiety. W aplikacji można dodać kilka numerów. W Play24 udostępniamy też darmowe pakiety dla naszych klientów.

  • 2. Przeniesienie numeru

    Jak przejść z Play do Red Bull MOBILE?

    Zmiana na Red Bull MOBILE SieMa na Kartę oraz SieMa na Kartę PL jest możliwa z następujących ofert:

    • Red Bull MOBILE Energy na Kartę,
    • Red Bull MOBILE na Kartę,
    • Red Bull MOBILE na Kartę (edycja specjalna),
    • Red Bull MOBILE na Kartę II,
    • Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play,
    • Play na Kartę Lubię to!,
    • Play na Kartę FORMUŁA Play na Kartę,
    • Play na Kartę Rok Ważności Konta,
    • Fakt MOBILE.

    Zmiany taryfy użytkownicy mogą dokonać samodzielnie na dwa sposoby:

    • wpisać na klawiaturze telefonu kod:
      *163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
      *163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL,
    • na stronie logowanie.play.pl/opensso/logowanie lub w aplikacji Play24 (wybór opcji „Zmiana oferty”).

    W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego i będzie wynosił 14 dni. Użytkownik traci jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji
    Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat.

    Nie jest możliwa powrotna zmiana oferty.
    Zmiana oferty Red Bull MOBILE SieMa na Kartę i SieMa na Kartę PL jest możliwa na:

    • Play na Kartę odNOWA – *163*20#,
    • Play na Kartę Rok Ważności Konta – *163*2#,
    • Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play) – *163*6#,
    • Play na Kartę 5 zł Lubię to! – *163*7#,
    • FORMUŁA Play na Kartę Starter – *163*10#.

    Czy można zmienić abonament Red Bull MOBILE na ofertę na kartę?

    Tak, abonent Red Bull MOBILE może przejść na ofertę na kartę, ale dopiero po rozwiązaniu umowy abonamentowej. Przeniesienie numeru z abonamentu na ofertę na kartę nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych od daty rozwiązania umowy. Żeby skorzystać z takiej opcji, należy skontaktować się z Obsługą Klienta: *666.

    Jak przenieść numer od innego operatora do Red Bull MOBILE?

    Na stronie internetowej www.redbullmobile.pl:

    • Krok 1. Wejdź na www.redbullmobile.pl.
    • Krok 2. Wybierz ofertę, która Cię interesuje.
    • Krok 3. Wypełnij formularz:
      • podaj aktualny numer, który chcesz przenieść,
      • podaj swoje dane (dane we wniosku muszą być identyczne jak te w systemie Twojego dotychczasowego operatora).

    Telefonicznie:

    • Krok 1. Zadzwoń pod numer 730 300 400.
    • Krok 2. Konsultant Play pomoże w wyborze oferty, uzgodni szczegóły przeniesienia numeru i wprowadzi Twoje zamówienie.
    • Krok 3. Kurier dostarczy umowę, kartę SIM i telefon.
      Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku razem z umową.

    W Salonie Play:

    • Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w Salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
      Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów.
    • Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek, wybrać telefon i najlepszą ofertę.
      Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

    U Doradcy Biznesowego:

    • Krok 1. Na dlafirm.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/ wypełnij i wyślij formularz kontaktu z Doradcą Biznesowym.
    • Krok 2. Zadzwonimy pod podany numer i uzgodnimy termin spotkania.
    • Krok 3. Na spotkaniu Doradca Biznesowy przedstawi przygotowaną ofertę. Zajmie się też wszelkimi formalnościami związanymi z podpisaniem umowy i wypełnieniem wniosku o przeniesienie numeru.
      Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

    Czy można zmienić swój numer telefonu w Red Bull MOBILE?

    Możesz zmienić numer, ta usługa jest odpłatna zgodnie z cennikiem Twojej oferty.

    Wniosek o zmianę numeru można złożyć w Salonie Play lub przesłać na nasz adres korespondencyjny:
    P4 Sp. z o.o.
    Skrytka pocztowa 41
    02-671 Warszawa

    Można również skontaktować się w tej sprawie z Obsługą Klienta: *666.

    Czy klient Red Bull MOBILE może zmienić taryfę na kartę?

    Jeśli posiadasz jedną ze starszych ofert Red Bull MOBILE na Kartę (Red Bull MOBILE na Kartę 5/9/7MNP/Energy), możesz zamienić ją jedynie na nowsze taryfy – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę lub Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL.

    Aby przejść na te oferty, wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod:

    • *163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
    • *163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL.

    Zmiana nie wiąże się z poniesieniem dodatkowej opłaty. Zmiana nastąpi w terminie do siedmiu dni kalendarzowych od momentu dokonania jednej z czynności opisanych powyżej.

  • 3. Doładowanie konta

    Jak sprawdzić stan pakietu w Red Bull MOBILE?

    W dowolnym momencie stan pakietu możesz sprawdzić, logując się do aplikacji Play24.

    Dodatkowo każdy z pakietów dostępnych w Red Bull MOBILE ma swoje unikalne kody. Znajdziesz je w regulaminie oferty/pakietu.

    Regulaminy pakietów Red Bull MOBILE znajdziesz w linku: redbullmobile.pl/regulaminy/

    Jak sprawdzić stan konta w Red Bull MOBILE?

    Stan swojego konta w Red Bull MOBILE możesz sprawdzić za pomocą bezpłatnego kodu *101# lub w aplikacji Play24.

    Jak doładować konto w Red Bull MOBILE?

    Konto w Red Bull MOBILE możesz doładować na kilka sposobów:

    • przez internet – na stronie doladowania.play.pl,
    • w aplikacji Play24,
    • w bankomacie,
    • z telefonu na abonament,
    • kartą zdrapką,
    • przez terminal płatniczy,
    • w Salonie Play.

    Szczegółowe informacje dotyczące doładowań znajdziesz w linku: redbullmobile.pl/obsluga-klienta/doladowania/

    Jak aktywować kartę w Red Bull MOBILE?

    W celu aktywacji karty włóż ją do telefonu i wykonaj pierwszą aktywność (np. zadzwoń pod dowolny numer lub połącz się z internetem).

    Jak sprawdzić swoją taryfę w Red Bull MOBILE?

    W celu sprawdzenia swojej taryfy w Red Bull MOBILE wpisz na klawiaturze swojego urządzenia kod: *111*49*1# i zatwierdź go zieloną słuchawką.

    Jakie są kwoty doładowania w Red Bull MOBILE?

    To od Ciebie zależy, jaką kwotą doładujesz swój numer. Pamiętaj jednak, że od wartości doładowania zależny jest okres ważności połączeń przychodzących oraz wychodzących.


    WARTOŚĆ DOŁADOWANIA WAŻNOŚĆ POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH WAŻNOŚĆ POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH
    5-9 zł 5 dni 65 dni
    10-24 zł 10 dni 70 dni
    25-49 zł 30 dni 90 dni
    50-99 zł 100 dni 160 dni
    100-299 zł 150 dni 210 dni

    Jak doładować komuś konto w Red Bull MOBILE?

    Doładowanie numeru bliskiej osobie jest łatwiejsze, niż myślisz.

    Wystarczy, że wejdziesz na stronę doladowania.play.pl i będziesz postępować zgodnie z komunikatami.

    Jeśli masz konto w banku, możesz wykonać doładowanie na stronie transakcyjnej banku. Kolejnym sposobem zasilenia konta jest doładowanie z telefonu na abonament (aplikacja Play24).

  • 4. Internet w telefonie

    Jak sprawdzić stan pakietu internetowego w Red Bull MOBILE?

    Najłatwiejszym sposobem sprawdzenia stanu pakietów internetowych jest ich weryfikacja w aplikacji Play24.

    Dodatkowo każdy z pakietów internetowych dostępnych w Red Bull MOBILE ma swój unikalny kod. Kod taki znajdziesz w regulaminie oferty/pakietu.

    Regulaminy pakietów Red Bull MOBILE znajdują się w linku: redbullmobile.pl/regulaminy/

    Jak włączyć pakiet internetowy w Red Bull MOBILE?

    Aby swobodnie korzystać z internetu, wybierz pakiet odpowiedni do swoich potrzeb.
    Wszystkie pakiety dostępne dla Twojej oferty znajdziesz w aplikacji Play24. Tam też możesz aktywować wybraną usługę.

    Jak wyłączyć pakiet internetowy w Red Bull MOBILE?

    Pakiety aktywne na Twoim numerze znajdziesz w aplikacji Play24. Tam również możesz wyłączyć pakiet, z którego chcesz zrezygnować.

    Jak dokupić pakiet internetu w Red Bull MOBILE?

    Wszystkie dostępne pakiety w Red Bull MOBILE możesz znaleźć w aplikacji Play24 lub na stronie https://www.redbullmobile.pl/

    Jak otrzymać darmowy internet w Red Bull MOBILE?

    Chcesz otrzymać darmowy internet w Red Bull MOBILE?
    Sprawdź, jakie bonusy za doładowanie przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie.
    Szczegółowe informacje znajdziesz w linku: redbullmobile.pl/oferta/na-karte/siema/

    Jak włączyć internet LTE w telefonie?

    Upewnij się, że Twoje urządzenie obsługuje technologię LTE. Tryb pracy karty (np. LTE, 3G itd.) możesz wybrać w ustawieniach swojego telefonu.

    Jak skonfigurować internet w Red Bull MOBILE?

    Po włożeniu karty SIM do swojego telefonu otrzymasz wiadomość konfiguracyjną.
    Postępuj zgodnie z otrzymanymi informacjami.

  • 5. Umowa i płatności

    Gdzie można kupić starter Red Bull MOBILE?

    Starter Red Bull MOBILE możesz kupić w następujących miejscach:

    • Salon Play,
    • Poczta Polska,
    • Empik,
    • stacja benzynowa (Shell, Orlen, Lukoil, Lotos),
    • Żabka,
    • Relay,
    • 1 Minute,
    • Świat Prasy,
    • kiosk Ruchu,
    • Kolporter,
    • Inmedio,
    • salon GSM.

    Jak przedłużyć ważność konta w Red Bull MOBILE?

    Aby przedłużyć ważność konta, doładuj konto na stronie doladowania.play.pl.
    Szczegółowe informacje znajdują się również na stronie: redbullmobile.pl/obsluga-klienta/twoje-konto/waznosc-konta/

    Red Bull MOBILE – jak wypowiedzieć umowę?

    Wypowiedzenie umowy możliwe jest wyłącznie na podstawie Twojego pisemnego wniosku jako właściciela numeru. Wniosek taki musi być poświadczony Twoim własnoręcznym podpisem.

    Pismo z rezygnacją prześlij na adres korespondencyjny operatora, najlepiej listem poleconym. Rezygnację możesz też złożyć w Salonie Play lub przesłać skan pisma e-mailem do Obsługi Klienta na adres redbullmobile@pomocplay.pl

    Dokument wypowiedzenia umowy powinien zawierać:

    • dane pozwalające zidentyfikować rozwiązywaną umowę, czyli numer usługi, której dotyczy rezygnacja, lub numer umowy,
    • dane właściciela usługi (imię i nazwisko lub nazwę firmy),
    • własnoręczny podpis właściciela.

    Pamiętaj, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu umowy.

    Jak wziąć kredyt w Red Bull MOBILE?

    Usługa Kredyt w Red Bull MOBILE dostępna jest dla użytkowników oferty Red Bull MOBILE Energy na Kartę.
    W ramach tej usługi możesz otrzymać dodatkowe środki, gdy stan Twojego konta jest niższy niż 1 zł. Pamiętaj jednak, że dodatkowe środki nie wpływają na okres ważności połączeń wychodzących/przychodzących i są przyznawane w wysokości odpowiednio:

    • 2 zł,
    • 3 zł,
    • 5 zł.

    Aby włączyć usługę:

    • Wybierz i zatwierdź kod:
      dla pakietu 2 zł: *111*802*1#,
      dla pakietu 3 zł: *111*803*1#,
      dla pakietu 5 zł: *111*805*1#.
    • Wyślij pod numer 801 SMS-a o treści:
      dla pakietu 2 zł: KREDYT2,
      dla pakietu 3 zł: KREDYT3,
      dla pakietu 5 zł: KREDYT5.

    W tym samym czasie możesz otrzymać tylko jeden pakiet.

    Jak przedłużyć umowę w Red Bull MOBILE?

    Umowę możesz przedłużyć w Salonie Play, na stronie www.redbullmobile.pl oraz telefonicznie – przez kontakt z Obsługą Klienta: *666.

    Czy w Red Bull MOBILE można podpisać umowę na firmę?

    Tak, w Red Bull MOBILE można podpisać umowę na firmę. Pamiętaj jednak, że może być to umowa wyłącznie na osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.

    Czy można migrować z Red Bull MOBILE do sieci Play lub Fakt MOBILE i na odwrót?

    Zmiany na Red Bull MOBILE SieMa na Kartę oraz SieMa na Kartę PL możesz dokonać z następujących ofert:

    • Red Bull MOBILE Energy na Kartę,
    • Red Bull MOBILE na Kartę,
    • Red Bull MOBILE na Kartę (edycja specjalna),
    • Red Bull MOBILE na Kartę II,
    • Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play,
    • Play na Kartę Lubię to!,
    • Play na Kartę FORMUŁA Play na Kartę,
    • Play na Kartę Rok Ważności Konta,
    • Fakt MOBILE.

    Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: redbullmobile.pl/regulaminy/

    Zmiany taryfy możesz dokonać samodzielnie na dwa sposoby:

    • wpisując na klawiaturze telefonu kod:
      • *163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
      • *163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL,
    • za pośrednictwem portalu Play24 (wybór opcji „Zmiana oferty”).

    W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego i wynosi 14 dni. Tracisz jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji – w tym także bonus za rejestrację. Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat.
    Wyjątek stanowi sytuacja, w której promocja obowiązuje również w ofercie Red Bull MOBILE Energy na Kartę. Nie dotyczy bonusu za rejestrację.

    Nie jest możliwa powrotna zmiana oferty.
    Zmiana oferty Red Bull MOBILE SieMa na Kartę i SieMa na Kartę PL jest możliwa na:

    • Play na Kartę odNOWA – *163*20#,
    • Play na Kartę Rok Ważności Konta – *163*2#,
    • Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play) – *163*6#,
    • Play na Kartę 5 zł Lubię to! – *163*7#,
    • FORMUŁA Play na Kartę Starter – *163*10#.