umowa i płatności
Starter Red Bull MOBILE możesz kupić w następujących miejscach:
- Salon Play,
- Poczta Polska,
- Empik,
- stacja benzynowa (Shell, Orlen, Lukoil, Lotos),
- Żabka,
- Relay,
- 1 Minute,
- Świat Prasy,
- kiosk Ruchu,
- Kolporter,
- Inmedio,
- salon GSM.
Aby przedłużyć ważność konta, doładuj konto na stronie doladowania.play.pl.
Szczegółowe informacje znajdują się również na stronie: redbullmobile.pl/obsluga-klienta/twoje-konto/waznosc-konta/
Wypowiedzenie umowy możliwe jest wyłącznie na podstawie Twojego pisemnego wniosku jako właściciela numeru. Wniosek taki musi być poświadczony Twoim własnoręcznym podpisem.
Pismo z rezygnacją prześlij na adres korespondencyjny operatora, najlepiej listem poleconym. Rezygnację możesz też złożyć w Salonie Play lub przesłać skan pisma e-mailem do Obsługi Klienta na adres redbullmobile@pomocplay.pl
Dokument wypowiedzenia umowy powinien zawierać:
- dane pozwalające zidentyfikować rozwiązywaną umowę, czyli numer usługi, której dotyczy rezygnacja, lub numer umowy,
- dane właściciela usługi (imię i nazwisko lub nazwę firmy),
- własnoręczny podpis właściciela.
Pamiętaj, że okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu umowy.
Usługa Kredyt w Red Bull MOBILE dostępna jest dla użytkowników oferty Red Bull MOBILE Energy na Kartę.
W ramach tej usługi możesz otrzymać dodatkowe środki, gdy stan Twojego konta jest niższy niż 1 zł. Pamiętaj jednak, że dodatkowe środki nie wpływają na okres ważności połączeń wychodzących/przychodzących i są przyznawane w wysokości odpowiednio:
- 2 zł,
- 3 zł,
- 5 zł.
Aby włączyć usługę:
- Wybierz i zatwierdź kod:
dla pakietu 2 zł: *111*802*1#,
dla pakietu 3 zł: *111*803*1#,
dla pakietu 5 zł: *111*805*1#. - Wyślij pod numer 801 SMS-a o treści:
dla pakietu 2 zł: KREDYT2,
dla pakietu 3 zł: KREDYT3,
dla pakietu 5 zł: KREDYT5.
W tym samym czasie możesz otrzymać tylko jeden pakiet.
Umowę możesz przedłużyć w Salonie Play, na stronie www.redbullmobile.pl oraz telefonicznie – przez kontakt z Obsługą Klienta: *666.
Tak, w Red Bull MOBILE można podpisać umowę na firmę. Pamiętaj jednak, że może być to umowa wyłącznie na osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.
Zmiany na Red Bull MOBILE SieMa na Kartę oraz SieMa na Kartę PL możesz dokonać z następujących ofert:
- Red Bull MOBILE Energy na Kartę,
- Red Bull MOBILE na Kartę,
- Red Bull MOBILE na Kartę (edycja specjalna),
- Red Bull MOBILE na Kartę II,
- Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play,
- Play na Kartę Lubię to!,
- Play na Kartę FORMUŁA Play na Kartę,
- Play na Kartę Rok Ważności Konta,
- Fakt MOBILE.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie: redbullmobile.pl/regulaminy/
Zmiany taryfy możesz dokonać samodzielnie na dwa sposoby:
- wpisując na klawiaturze telefonu kod:
- *163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
- *163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL,
- za pośrednictwem portalu Play24 (wybór opcji „Zmiana oferty”).
W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego i wynosi 14 dni. Tracisz jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji – w tym także bonus za rejestrację. Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat.
Wyjątek stanowi sytuacja, w której promocja obowiązuje również w ofercie Red Bull MOBILE Energy na Kartę. Nie dotyczy bonusu za rejestrację.
Nie jest możliwa powrotna zmiana oferty.
Zmiana oferty Red Bull MOBILE SieMa na Kartę i SieMa na Kartę PL jest możliwa na:
- Play na Kartę odNOWA – *163*20#,
- Play na Kartę Rok Ważności Konta – *163*2#,
- Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play) – *163*6#,
- Play na Kartę 5 zł Lubię to! – *163*7#,
- FORMUŁA Play na Kartę Starter – *163*10#.