przeniesienie numeru
Zmiana na Red Bull MOBILE SieMa na Kartę oraz SieMa na Kartę PL jest możliwa z następujących ofert:
- Red Bull MOBILE Energy na Kartę,
- Red Bull MOBILE na Kartę,
- Red Bull MOBILE na Kartę (edycja specjalna),
- Red Bull MOBILE na Kartę II,
- Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play,
- Play na Kartę Lubię to!,
- Play na Kartę FORMUŁA Play na Kartę,
- Play na Kartę Rok Ważności Konta,
- Fakt MOBILE.
Zmiany taryfy użytkownicy mogą dokonać samodzielnie na dwa sposoby:
- wpisać na klawiaturze telefonu kod:
*163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
*163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL, - na stronie logowanie.play.pl/opensso/logowanie lub w aplikacji Play24 (wybór opcji „Zmiana oferty”).
W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się z dotychczasowego i będzie wynosił 14 dni. Użytkownik traci jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji
Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat.
Nie jest możliwa powrotna zmiana oferty.
Zmiana oferty Red Bull MOBILE SieMa na Kartę i SieMa na Kartę PL jest możliwa na:
- Play na Kartę odNOWA – *163*20#,
- Play na Kartę Rok Ważności Konta – *163*2#,
- Play na Kartę 5 zł (0 zł w Play) – *163*6#,
- Play na Kartę 5 zł Lubię to! – *163*7#,
- FORMUŁA Play na Kartę Starter – *163*10#.
Tak, abonent Red Bull MOBILE może przejść na ofertę na kartę, ale dopiero po rozwiązaniu umowy abonamentowej. Przeniesienie numeru z abonamentu na ofertę na kartę nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych od daty rozwiązania umowy. Żeby skorzystać z takiej opcji, należy skontaktować się z Obsługą Klienta: *666.
Na stronie internetowej www.redbullmobile.pl:
- Krok 1. Wejdź na www.redbullmobile.pl.
- Krok 2. Wybierz ofertę, która Cię interesuje.
- Krok 3. Wypełnij formularz:
- podaj aktualny numer, który chcesz przenieść,
- podaj swoje dane (dane we wniosku muszą być identyczne jak te w systemie Twojego dotychczasowego operatora).
Telefonicznie:
- Krok 1. Zadzwoń pod numer 730 300 400.
- Krok 2. Konsultant Play pomoże w wyborze oferty, uzgodni szczegóły przeniesienia numeru i wprowadzi Twoje zamówienie.
- Krok 3. Kurier dostarczy umowę, kartę SIM i telefon.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku razem z umową.
W Salonie Play:
- Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w Salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów. - Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek, wybrać telefon i najlepszą ofertę.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.
U Doradcy Biznesowego:
- Krok 1. Na dlafirm.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/ wypełnij i wyślij formularz kontaktu z Doradcą Biznesowym.
- Krok 2. Zadzwonimy pod podany numer i uzgodnimy termin spotkania.
- Krok 3. Na spotkaniu Doradca Biznesowy przedstawi przygotowaną ofertę. Zajmie się też wszelkimi formalnościami związanymi z podpisaniem umowy i wypełnieniem wniosku o przeniesienie numeru.
Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.
Możesz zmienić numer, ta usługa jest odpłatna zgodnie z cennikiem Twojej oferty.
Wniosek o zmianę numeru można złożyć w Salonie Play lub przesłać na nasz adres korespondencyjny:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa
Można również skontaktować się w tej sprawie z Obsługą Klienta: *666.
Jeśli posiadasz jedną ze starszych ofert Red Bull MOBILE na Kartę (Red Bull MOBILE na Kartę 5/9/7MNP/Energy), możesz zamienić ją jedynie na nowsze taryfy – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę lub Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL.
Aby przejść na te oferty, wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod:
- *163*99# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę,
- *163*66# – Red Bull MOBILE SieMa na Kartę PL.
Zmiana nie wiąże się z poniesieniem dodatkowej opłaty. Zmiana nastąpi w terminie do siedmiu dni kalendarzowych od momentu dokonania jednej z czynności opisanych powyżej.