#0d2143

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

FAQ

1. Jak przedłużyć umowę w Red Bull MOBILE? 

Klient może przedłużyć umowę w punkcie Play, przez stronę www.redbullmobile.pl oraz poprzez telefoniczny kontakt z Obsługą Klienta: *666

2. Jak wymienić kartę SIM? 

Karta SIM może być wymieniona w salonie Play.

3. Czy można zmienić abonament na ofertę na kartę? 

Tak, ale dopiero po rozwiązaniu umowy abonamentowej. Przeniesienie numeru na ofertę na kartę nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od daty rozwiązania Umowy. Żeby skorzystać z takiej opcji należy skontaktować się z Obsługą Klienta: *666

Więcej informacji w tym regulaminie.

4. Jak można przenieść numer od innego operatora do Red Bull MOBILE? 

Numer na abonament można przenieść w salonie Play lub na stronie redbullmobile.pl – wystarczy wybrać ofertę, kliknąć ZAMAWIAM, a później wybrać opcję PRZENOSZĘ NUMER.

Numer na kartę można przenieść tylko w salonie Play. Należy najpierw zarejestrować kartę u dotychczasowego operatora, a potem udać się do salonu Play i wypełnić wniosek o przeniesienie numeru. Pamiętaj, żeby zabrać ze sobą dowód osobisty.

5. Czy Klient Red Bull MOBILE może się logować do Play24? 

Tak.

6. Czy Klient Red Bull MOBILE może zmienić taryfę na kartę? 

Jeśli posiadasz jedną ze starszych ofert Red Bull MOBILE na kartę (Red Bull MOBILE na kartę 5/9/7MNP) możesz zamienić ją jedynie na nowszą ofertę – Red Bull MOBILE Energy na kartę 5 zł. Szczegóły tej oferty znajdziesz tutaj.
Żeby przejść na tę ofertę, wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod *163*99# PAMIĘTAJ – po zmianie nie będzie możliwy powrót na wcześniejszą taryfę Red Bull MOBILE na kartę!

7. Czy mogę zmienić swój numer telefonu w Red Bull MOBILE? 

Możesz bezpłatnie zmienić numer jeśli posiadasz ofertę na abonament. W przypadku oferty na kartę zmiana numeru możliwa jest odpłatnie, zgodnie z cennikiem twojej oferty.

Wniosek o zmianę numeru można złożyć w salonie Play lub przesłać na nasz adres korespondencyjny:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41,
02-671 Warszawa
Można również skontaktować się w tej sprawie z Obsługą Klienta: *666

8. Czy w Red Bull MOBILE można podpisać umowę na firmę? 

Tak, na osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą.

9. Czy można migrować z Red Bull MOBILE na Play lub Fakt i na odwrót? 

Zmiana na Red Bull MOBILE Energy na kartę jest możliwa z następujących ofert:
- Red Bull MOBILE na kartę
- Red Bull MOBILE na kartę (edycja specjalna)
- Red Bull MOBILE na kartę II
- Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy w Play
- Play na kartę Lubię to!
- Play na kartę- Formuła Play na kartę
- Play na Kartę Rok Ważności Konta- Fakt MOBILE Więcej szczegółów w regulaminie.

Zmiany taryfy Użytkownicy mogą dokonać samodzielnie na dwa sposoby:
- wpisać na klawiaturze telefonu kod *163*99#
- za pośrednictwem portalu Play24 (wybór opcji zmiana oferty) 

W wyniku zmiany oferty wartość środków na koncie głównym nie ulega zmianie. Okres ważności konta zmienia się i wynosi 14 dni. Użytkownik traci jednak dodatkowe pakiety minut, SMS-ów oraz transmisji danych, a także pakiet złotówek z konta promocyjnego i inne bonusy za doładowania uzyskane na podstawie poprzedniej oferty lub promocji. W tym bonus za rejestracje. Konfiskowane są też środki z pakietów wynikające z rekompensat. 

Wyjątek stanowi sytuacja, w której promocja obowiązuje również w Ofercie Red Bull MOBILE Energy na kartę. Nie dotyczy bonusu za rejestracje.

 

Nie jest możliwa powrotna zmiana z Oferty Red Bull MOBILE Energy na Kartę na:
- Red Bull MOBILE na kartę
- Red Bull MOBILE na kartę (edycja specjalna)
- Red Bull MOBILE na kartę II

Zmiana z oferty Red Bull MOBILE Energy na kartę jest możliwa na:
- Play na Kartę Rok Ważności Konta – wpisać na klawiaturze telefonu kod *163*2#
- Formuła Play na kartę – wpisać na klawiaturze telefonu kod *163*10#
- Play na kartę Lubię to! – wpisać na klawiaturze telefonu kod *163*7#
- Play na kartę – wpisać na klawiaturze telefonu kod *163*6#
- Play Fresh darmowe rozmowy i SMSy w Play – wpisać na klawiaturze telefonu kod *163*4#